Payroll Administrator (M/F)-Porto

Adecco

  • Porto
  • Permanente
  • Horário completo
  • Há 8 horas
Descrição da FunçãoAdecco Recruitment is recruiting a Payroll Administrator for a premium client with a new SSC located in Porto. What you will be doing with your team Completing office-based administrative tasks, usually relating to a back-office or commercial function, with none or very limited contact with external customers; Payroll for several countries (including Spain); Report Time; Manage Pay; Report Payroll Taxes Profile Background in accounting, finance or similar area 1-3 years of experience in payroll English Fluent (mandatory) Good Knowledge of Spanish (plus) Accuracy & Attention to Detail; Microsoft Office & PC Skills; Numerical Skills; Team Working Skills; Written & Verbal Communication SkillsLocalização
  • Porto, Portugal, Portugal
Adecco Recruitment

SAPO

Empregos similares

  • Payroll Trainee (Estágio Profissional)

    Lactogal

    • Porto
    Há mais de duas décadas que a @Lactogal se assume como uma empresa de pessoas para pessoas, reconhecida por produzir alimentos com os mais altos padrões de qualidade, capazes de re…
    • Há 24 dias
  • Payroll Specialist (M/F) - Porto

    Ace Hospitality Management (Corporate)

    • Porto
    Junta-te à Nossa Equipa no Porto – Estamos a Recrutar um/a Payroll Specialist! Gostarias de fazer parte de um projeto dinâmico, inovador e em plena expansão? Estamos a recrutar u…
    • Há 1 mês