
Customer support agent - Dutch market (Porto)
- Porto
- Permanente
- Horário completo
- Responding quickly and effectively to customer queries across multiple channels.
- Troubleshooting issues and providing accurate and effective solutions to user concerns.
- Educating customers on how to maximize their experience with our customers' mobility services.
- Identifying trends in customer feedback to improve overall service quality and user satisfaction.
- Collaborating with cross-functional teams to improve service delivery and product usability.
- Native or fluent Dutch speaker (C1+ level).
- Intermediate proficiency in written and spoken English (B2+).
- Previous experience in customer support will be considered an asset.
- Active listening and strong interpersonal skills to build relationships with customers.
- We foster an international and inclusive environment that makes you feel supported and welcomed from day one. We are committed to your growth and success.
- Cutting-edge technology - Stay at the forefront of technology by working with the latest products and technical innovations.
- Career growth - We offer robust professional development programs, mentorship, and growth opportunities within our diverse Customer Experience team. This is your opportunity to grow and develop in a fast-paced and dynamic industry.
- Make a real impact - Improve users' lives directly by solving their technical challenges and guiding them to maximize the value of their devices. Your role is critical in ensuring our users get the most out of technology, making a real difference to their lives.
Política de Privacidade CandidatosParte da Gi Group Holding, a Gi Group reconhece e respeita a diversidade das pessoas e acredita que proporcionar igualdade de oportunidades, através de processos justos com base na meritocracia e competência profissional, valorizar a diversidade de semelhanças e diferenças que criam a singularidade de cada pessoa e promover uma cultura de inclusão eliminando fatores que desencorajam ou dificultam o acesso, a permanência e o crescimento no mundo do trabalho é fundamental para o seu sucesso. Conheça as nossas Políticas Globais de Alto Nível em gigrouholding.com/portugal
Compromisso Social” GI Group cumpre, deste modo, o normativo legal constante da Lei 4/2019, de 10 de Janeiro.Contact CenterContact Center159883Porto - PortoA empresa está autorizada a exercer a atividade de trabalho temporário pelo Alvará 783/15 emitido em 1 de Setembro de 2015 pelo Presidente do Conselho Diretivo do Instituto de Emprego e Formação Profissional. O exercício da atividade de recrutamento e seleção está devidamente autorizada pelo Instituto de Emprego e Formação Profissional, constando do Registo Nacional de Agências, previsto no artº 19º do DL 260/2009, de 25 de Setembro, com as respetivas alterações.
Os candidatos devem ler a Política de Privacidade no nosso web site pt.gigroup.com